FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

Przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań:


Czy nasz serwis prowadzi skup komputerów / laptopów?
Tak, ale w ograniczonym stopniu – w zależności od zapotrzebowania na dany model komputera lub możliwość jego dalszej odsprzedaży.
Sprawdzamy wtedy stan techniczny wszystkich komponentów.


  • Ile kosztuje diagnoza?
  • Ile trwa diagnoza?
  • Ile kosztuje naprawa sprzętu?
  • Ile trwa naprawa w waszym serwisie?
  • Co jeśli nie uda się naprawić komputera / laptopa?
  • Czy nasz serwis prowadzi skup komputerów / laptopów?
  • Czy otrzymam fakturę za naprawę?
  • Czy udzielają Państwo gwarancji na wykonane usługi?
  • Mam komputer który został kupiony poza granicami kraju, czy da się go naprawić?
  • Straciłem dane z komputera, co robić? Jak je odzyskać?
  • Kupiłem niadawno komputer, jest na gwarancji. W serwisie powiedzieli mi, że wszystko jest ok, jednak sprzęt wolno pracuje. Da się coś z tym zrobić?
  • Kupiłem w sklepie niedawno router, udało mi się go podłączyć jednak sieć strasznie wolno chodzi i resetuje się co jakiś czas.
  • Mam komputer od niedawna, kolega zainstalował mi windows, a teraz wyskakuje mi taki monit: "Prawdopodobnie jesteś ofiarą piractwa komputerowego. Kopia systemu Windows zainstalowania na tym komputerze nie jest oryginalna." Co z tym mam zrobić?